wtorek, 20 października 2015

Babskie spotkania kreatywne - relacja / Woman's Creative Meeting - in photos

Witajcie,
W czwartek dwa tygodnie temu odbyły się już drugie z zaplanowanych 
Babskich Spotkań Kreatywnych :) 
Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu za spotkanie przybyło aż 8 dziewczyn,
a co mnie bardzo cieszy to, że wiele z nich odwiedzi kolejne nasze spotkania :)
Miałam przyjemność poprowadzić spotkanie,
na którym każda z nas wykonała mini-albumik z kieszonkami.

Hello,
Two weeks ago on Thursday took place the second of the planned
Woman's Creative Meeting :)
To my positive surprise for the meeting came 8 girls,
and what makes me very happy with many of them I'll see during next meeting :)
I had the pleasure to lead the meeting,
where each of us made mini-album with pockets.

Taki albumik przygotowałam na wzór:
I created this album as a sample :

Było tak sympatycznie, wesoło i kreatywnie, że nikt nie myślał o robieniu fotek w trakcie tworzenia.
Na szczęście pamiątkowe zdjęcia na koniec są:
It was so nice, cheerful and creative, that nobody thought to make some photos during work.
Fortunately, at the end we've made some photos:
 Albumiki są piękne, niektóre już ze zdjęciami i dekoracjami wewnątrz.
Ale wnętrz albumików nie sfotografowałam, więc jeśli publikowałyście posty
na swoich blogach z albumikami wklejcie link w komentarzu :)

Na relację z pierwszego spotkania z decoupage zapraszam TU.

Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu :)
Pozdrawiam / Regards
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz