wtorek, 31 maja 2016

Album dla Mamy / Album for Mom

Witajcie,
Kilka tygodni temu wykonałam od podstaw mini album dla Mamy.
Ozdobiłam głównie okładkę i dałam małe akcenty wewnątrz.
Do dekoracji okładki użyłam wykrojników Craft Passion: 

Hello,
Few weeks ago I made from scratch mini album for Mom.
I embellished mainly cover and gave the little touches inside.
To decorate the cover I used Craft Passion dies:
doily lace, wreath and flower and set of flowers no.1.



Zapraszam na mój blog KLIK po link do kursu,
z którego korzystałam tworząc bazę tego albumu
oraz na filmik w którym zobaczycie wnętrze albumiku.

I invite you to visit my blog CLICK for link to tutorial,
which I used creating base for this album,
and to watch a short video where you'll see the inside of  the album.

Pozdrawiam / Greetings
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz