środa, 28 grudnia 2016

Serduszko / A heart

Witam serdecznie!
Dzisiaj przygotowałam dla Was  drewniane serce-zawieszkę,
które ozdobiłam serwetką, kwiatami, listkami oraz innymi dodatkami.
Kwiaty wycięłam z Foamiranu wykrojnikiem: Kwiaty nr.5
Napis wycięłam wykrojnikiem: Kocham
Jest to już mój ostatni post jako DT.
Bardzo dziękuję Monice za zaproszenie mnie do zespołu Craft Passion,
była to dla mnie wspaniała przygoda:)
Dziewczyny, dziękuję Wam za współpracę oraz życzę wszystkiego dobrego,
 dalszego rozwoju i super pomysłów:)

Hello!
Today I prepared wood heart,
which I decorated with doily, flowers, leaves and other thing.
Flowers are cut out of foamiran with Flower no.5 set.
This is my last DT inspiration here.
Thank you, Monika, that you've invited me to Craft Passion Team,
it was a great adventure for me :)
Girls, thank you for cooperation and I wish you all the best,
further development and great ideas :)





 Użyłam: / I used:
 Zapraszamy na zakupy z rabatem:)
Check our sale :)

 

Pozdrawiam:) / Regards:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz